Jodoh itu Milik Kita - Blurp


BLURP

“Kita tidak akan dikahwinkan dengan seseorang atas sebab jatuh cinta atau saling cinta mencintai kerana kita akan berkahwin dengan jodoh kita, jodoh yang Allah telah tetapkan sejak azali…”

Siapa sangka itulah yang tersurat buat Dahlia dan Aariz Danial. Ikatan suci yang tercipta antara mereka bukanlah kerana cinta yang menggebu dalam hati, mahupun kasih yang membara. Tetapi kerana sikap mementingkan diri seorang manusia bernama Syafiq.

“Janganlah suka sangat kacau saya, Aariz. Tak larat saya nak layan perangai awak tu, tau. Nakalnya, ya ampun!!” - Dahlia

“Okeylah, okeylah. Just kidding. Dahlia Darius bukan isteri baru yang saya beli. She’s a gift. Hadiah paling istimewa yang dihadiahkan Allah untuk saya. Puas hati?” – Aariz Danial

“Aku takkan biarkan kau bahagia, Aariz Danial! Kebahagian yang bernama Dahlia itu….akan aku rampas sekejam mungkin!” - Syafiq

Tatkala persoalan demi persoalan mula timbul di sebalik tulusnya seorang lelaki bernama Aariz Danial, mampukah Dahlia terus teguh berdiri mempertahankan cinta buat suami sendiri? Atau mungkinkah mahligai bahagia mereka rebah menyembah bumi sebelum ianya sempat bermula? Apakah Syafiq yang akan tersenyum puas akhirnya tatkala melihat kehancuran seorang lelaki yang paling dibenci…abangnya sendiri?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

3 comments:

  1. aku suka .. suka sangat. terima kasih sara. dan tak sempat nak bergambar masa di PWTC

    ReplyDelete
  2. aduih kene beli nie..sgt nak tau ape yg jadi..akcely dulu nak beli dah tapi cam tak bekenan je gan cover jimk tak jadi nak li..tajuk nye sgt menarik..sume komen bes cite ni wajib la beli tu..good job dear writer..btwn mintak ejin baca ye..@ednayu

    ReplyDelete
  3. Awak ada jual buku ni lagi? I tak tahu dekat kedai buku ada lagi ke takk. So, berapa harga buku ni?

    ReplyDelete