Aww, romantisnya...hehe

Nope, saya bukan nak tulis pasal JIMK..hehe..=) Saya nak bercerita tentang dua pasangan ni... 

Kalau awak semua nak tahu (kalau tak nak pun, tetap nak bagitahu..hehe..), setiap pagi saya akan hantar kak long ke stesen komuter. Dan setiap pagi itu jugalah saya akan nampak dua pasangan ni di tepi jalan. 

Dan setiap kali saya nampak diorang, saya mesti akan rasa... "sweetnya...romantiknya..."

Nak tahu kenapa?

Sebab diorang naik basikal!! Yup, naik basikal dengan gaya romantiknya... Si suami akan bawa isterinya kat belakang. Si isteri akan peluk pinggang suami dia. Dan diorang akan berbasikal tepi jalan, ala-ala kat kampung gitu...slow motion je.. 

Serius!!! Sweeet sangat!!! Haha..=)


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 comments:

  1. Susah nak jumpa orang naik basikal kat kwsn bandar..hehehe

    ReplyDelete
  2. stju dgn Sha!t'byg pulak citer full house...hehe

    ReplyDelete
  3. I have to see it to feel like you did, I suppose. My thought is just oh poor suami. Hehe.

    I had to walk today because it's raining hence no bicycle. At 7°C it isn't fun at all and the whole time I was thinking of a cup of cappuccino. :-)

    Have a nice weekend!

    ReplyDelete
  4. @sha.n: yup, so true...mmg rs cm 'wah!!!'je bile mula2 nmpak...hehe

    ReplyDelete
  5. @blueapple: hehe, full house...love it!! =)

    ReplyDelete
  6. @msmitchie: haha, that's funny! the husbands must be feeling very relieved coz' the wives r small...hehe

    oh, 7 celcius? that's cold!!! n cappucino? now i feel like having cappucino...haha!!

    have a nice weekend, too! though i have to work..huhu

    ReplyDelete