Adikku nanges tengok citer Korea

Ok, nak gelak guling2 jap. Ada ke patut adik saya yang comel lote tu nanges masa tengok citer Korea kat TV? Jap, apa yang peliknya kan? Biasalah kalau emo masa tengok citer Korea. Oh, anda silap!! Memang pelik!!! Sebab.....

Diorang cuma umur 7 dan 9 tahun. Lelaki pulak tu!!! Serius!! Budak kecik faham ke citer jiwang Korea? Konfius saya....

Tapi kan...budak kecik dua orang tu memang macam tu. Jiwa sensitif betul!! Haha!! Bila tengok citer, tak kiralah citer Korea ke, Melayu ke...diorang boleh je tiba2 buat adegan lari atas katil, ambik bantal sebijik, pastu peluk...pastu nanges sorang2. 

Dah tu, nanges yang tak de bunyi pulak tu. Ala, yang bila kita feeling sangat, air mata tu laju jer turun kat pipi. Bukan yang menjerit 'Huwaaa!!!!' tak tentu fasal. Hah, nanges yang macam tular...

Kitorang kakak2 dan abang yang nakal ni....apa lagi??? Gelak sakan lar!!! Bukannya nak pujuk...hehe...Tapi,  nak buat cam ne....memang kelakar kot!!! Haha!!!

P/s: sangat rindukan diorang...huhu

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment