Sharnaaz Ahmad sebagai Syafiq


Buat sahabat2 saya yang tanya (dan tak puas hati) sebab saya letak Sharnaaz Ahmad sebagai Syafiq, jangan marah ya!! Hehe…

Saya bagi watak Syafiq kat dia bukan sebab tak suka dia, tapi sebab saya SUKA dia. SANGAT suka kot!!! Watak Qausar dalam Kasih Alia tu betul2 buat hati saya bercambah dengan bunga. Serius! Rasanya ada taman bunga ros dalam hati ni…haha!! Dan saya rasa Sharnaaz Ahmad sangat berbakat, so watak Syafiq tu rasanya takkan jadi masalah buat dia.

Lagipun orang cakap, melakonkan watak baik lagi senang berbanding watak jahat dalam lembut + psycho dalam diam tapi dalam masa yang sama, hati dia kosong dan dia sangat inginkan kasih sayang. Ok, itu adalah konklusi bagi karakter Syafiq. Dan bukan ke pelakon2 kat luar sana pun selalu cakap… “kalau boleh, saya nak lakonkan watak yang berbeza, yang tak pernah saya lakonkan, yang mencabar dan saya nak peminat2 tengok saya dari sisi lain pula…”

Chewah!! Tiba2 je rasa macam penerbit dan pengarah filem lar pulak (padahal novelis pun belum jadi lagi..) Haha!!!

So lagi sekali saya nak cakap, saya minat Sharnaaz Ahmad ye!!! =)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

7 comments:

  1. kak sara..novel nie akan diterbitkan x?ke nak abeskan trus kt blog nie?

    ReplyDelete
  2. fara, insya' Allah akn diterbitkn. kak sara tgh siapkn manuskrip. sorry ye x dpt hbskn trs kt blog, sbb klu blh biarlah JIMK berakhir kt dlm novel.btw, thx sbb mint citer ni..=)

    ReplyDelete
  3. wah ye ker? under buku aper kak sara?

    ReplyDelete
  4. maybe under Karyaseni, asrar..klu ade perubahan, kak sara akn update nanti..=)

    ReplyDelete
  5. kak sara pandai olah watak syafiq tu nampak super duper jahat gila! tapikan... nak marah lebih2 pun tak sampai hati sebab akak letak sharnaaz pegang watak syafiq tu...terus cair hati nie sb saya minat sharnaaz,hehe...

    btw, memang pun.. sharnaaz watak apa2 pun boleh..mcm ungunya cinta. gangster tapi sweet! hehe XD

    ReplyDelete
  6. itulah...pening jugak otak kak sara nak olah watak Syafiq tu. bagi kak sara, watak dialah yang plg kompleks, mahu sakit jiwa pikir psl dia...hehe

    kan? kan? sharnaaz ahmad mmg blh pegang apa2 pn watak. itu yg kak sara bagi hadiah 'syafiq' kat dia...haha!!!

    ReplyDelete
  7. waaaaaaa.... kak sara! !! tp, suka jugak kalau sharnaaz jadi watak jahat. tp.. tak boleh! dia swit sgt. haha~

    ReplyDelete