Dahlia...bunga di hati Aariz

Ok, muka Aariz saya dah tunjuk. Handsome kan dia?? Hehe...

So macam mana dengan Dahlia pulak??

Jeng, jeng, jeng!!!


Haha, ini saya buat lawak tak berapa cerdik jelah ye.. Gambar di atas ni sebenarnya muka saya sendiri (wah, pertama kali tunjuk muka kat blog ni...)

Biasalah, berangan nak ada husband macam Aariz Danial...hehe

Oklah, oklah..tak nak main2 lagi. Bila saya tulis JIMK, muka Dahlia yang terlintas dalam otak saya adalah muka Sari Yanti. Dia cantik kan?


Dahlia yang manis bertudung...


Rambut panjang Dahlia yang sangat Aariz suka..

P/s: Nak cari gambar Sari Yanti dengan tudung yang bertutup penuh, bkn selendang macam tu je tp tak delar. So yang itu pun kira oklar, kan? hehe

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 comments:

  1. ok lar..not bad..tp aariz memg ensem giler..hahaha..

    ReplyDelete
  2. amboi, bunyik cam...

    'kita x yah peduli psl dahlia, yang penting aariz..'

    hahaha

    ReplyDelete
  3. dahlia manis,aariz hot!kak sara COMEL! hahahaserius kaksara mmg cutelh... :D

    ReplyDelete
  4. fatini: alamak! malu lar fatini ckp cam tu...hehe, thx btw..(sape x suke org puji, kn?) haha!!!

    ReplyDelete