Setulus maaf buat peminat2 Jodoh itu Milik Kita...

~Jodoh itu Milik Kita~

Perhatian kepada peminat2 Aariz Danial, Dahlia Darius atau peminat Sara Aisha sendiri (entah ade entah tak..hehe),

Saya memohon maaf banyak-banyak, tapi saya tidak akan upload bab-bab Jodoh itu Milik Kita ke dalam blog ini lagi. Sebaliknya, saya cuma akan upload di Penulisan2u sahaja, di mana jika terdapat bab terbaru Jodoh itu Milik Kita, pembaca semua boleh klik ke bahagian ‘Jodoh itu Milik Kita @ P2U’ di sebelah kanan blog ini. Dan mungkin meninggalkan komen2 di P2U.

Saya tahu mesti ramai peminat2 Aariz + Dahlia yang mungkin tidak berpuas hati, tetapi saya dengan rendah hatinya memohon kerjasama semua untuk menerima keputusan saya ini.

Akhir sekali, saya, Sara Aisha sebagai penulis Jodoh itu Milik Kita memohon maaf sekali lagi atas berita ini. Saya juga sangat berterima kasih atas sokongan semua peminat Aariz + Dahlia yang sentiasa menyokong kisah hidup dua karakter ini.

Setulus hati, saya memohon anda semua untuk terus menyokong novel Jodoh itu Milik Kita. Kisah cinta Aariz dan Dahlia tidak akan tamat di sini sahaja. Kisah cinta tulus mereka akan terus saya nukilkan dalam bait-bait tulisan yang moga-moga akan dapat menyentuh hati pembaca semua. Insya’ Allah.

Sedikit pesanan daripada Aariz dan Dahlia,

“Kita tidak akan dikahwinkan dengan seseorang atas sebab jatuh cinta atau saling cinta mencintai kerana kita akan berkahwin dengan jodoh kita, jodoh yang Allah telah tetapkan sejak azali…”


Sekian daripada Sara Aisha. Terima kasih, semua! Love you all!!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

16 comments:

  1. alah...
    huhu...
    ok la..kt p2u pn p2u la...
    tp kt p2u 2 lambat sangat..2 yg x best..
    anyway..gud luck kak sara...

    ReplyDelete
  2. Assalam,
    would you still update us on the new chapter? Would be nice.
    Thx

    ReplyDelete
  3. Waalaikumussalam,

    Insya' Allah. I will update you on the new chapter..=)

    ReplyDelete
  4. @Ad_dEen: thx sbb memahami.and thx jugak 4 d wish. kak sara akn berusaha untuk hasilkan karya yg semua akn suka..Insya' Allah

    ReplyDelete
  5. btl la
    kt p2u lmbt sgt2.
    penulis lain bole je post kt blog.
    at the same time post gak kt P2U.
    asal u x bole?
    ada terikat rules ngan P2U ke?

    ReplyDelete
  6. kak sara minta maaf sekali lagi...

    tak, takde terikat dengan rulez P2U, tp kak sara digalakkan untuk upload kt P2U je dulu.

    hrp2 semua org fhm...huhu

    ReplyDelete
  7. Assalam,

    it doesn't matter where you post your work as long as we can read it. Maybe one day you'll find a publisher to publish your book. Ameen.

    ReplyDelete
  8. thx msmitchie,

    really appreciate ur understanding. about the publisher, Insya' Allah. i'll tell you if the novel will be published...=)

    ReplyDelete
  9. Ada terikat rules ngan P2U ke? takpe mana mana upload pun boleh, asalkan boleh baca ......

    ReplyDelete
  10. upload cepat2 tau..xsabar nak baca next entry..thanx for da lovely story..good job =)

    ReplyDelete
  11. kak sara...bila kak nk upload bab 5 plak dlm P2u

    ReplyDelete
  12. kak sara dh upload bab 5 kt p2u, next kuar Insya' Allah...=)

    ReplyDelete
  13. huhu...cedih...berjanggut nak tggu kat P2U tu

    ReplyDelete
  14. sara... dah jd novel lum cite ni? nk g cari....

    ReplyDelete