Akhirnya dapat jugak Stanza Cinta..yay!!! =)

Hari ini sedang saya menatap PC menyiapkan kerja untuk meeting esok kat Putrajaya, office mate saya datang dan bagi saya satu bungkusan dengan tanda pos laju.

Reaksi saya???

It's Stanza Cinta!!! Dah sampai, yay!!! =)

Yup, Stanza Cinta yang saya tempah akhirnya selamat tiba di pangkuan saya..haha!!  Dan yang lagi mengharukan adalah.....di dalam tu ada tulisan dan autograf penulisnya, Nurull Halawati. Serius happy!!! Nasib baik kat office, kenalah cover skit. Kalau kat rumah, confirm menjerit-jerit excited...=)

So, inilah dia seuntai kata daripada Nurull Halawati, novelis Stanza Cinta....

"Sehebat manapun kamu merancang hidup, hidup sebenarnya telah merancang sesuatu untukmu..."

Sungguh! Saya benar-benar setuju dengan catitan itu. Thanks soooooo much, Kak Nurull!! =)

p/s: sape2 nak order Stanza Cinta, more info kat blog kat Nurull Halawati. Klik sini!!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 comments:

  1. Assalam,

    don't forget to write review. I am still waiting, if she could make delivery for oversea.

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam,

    Insya' Allah, i will. Haven't read it yet, actually. Had so many things to do yesterday.

    Maybe you can try to emel her first and ask her, it shouldn't be a problem to make delivery for oversea. It just that maybe the postal cost is a little bit higher.

    ReplyDelete